نرم افزار حسابداری کارا

نرم افزار حسابداری کارا کلیه حساب کتاب های شما را به راحتی انجام میدهد. شما میتوانید حتی بدون داشتن دانش تخصصی از این نرم افزار به راحتی استفاده کنید.


در نرم افزار حسابداری کارا شما قادرید گزارشات فصلی (گزارشات 169) را به راحتی تهیه کنید و صورت حسابهای خود را برای سامانه مودیان ارسال کنید.

نرم افزار کارا بر روی شبکه با تعداد کاربران نامحدود نصب و راه اندازی می شود. شما می توانید سال مالی جدید تعریف کنید و کلیه اطلاعات و اسناد سال قبل را به سال مالی جدید انتقال دهید. هم چنین قادر خواهید بود کلیه اطلاعات خود را از نرم افزار قدیمی به نرم افزار کارا انتقال دهید.
امکان جمع‌آوری اسناد بر اساس سند و مدیریت کلیه تراکنش های حسابداری، خرید و فروش، انبارداری، دبیرخانه و تبلیغات پیامکی در حسابداری کارا امکان پذیر است. با استفاده از نرم افزار کارا دیگر دغدغه‌ای برای ارسال صورت حساب‌های الکترونیک خود نداشته باشید شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود به راحتی فاکتور‌های الکترونیک خود را صادر نمایید و آنها را تایید و یا رد کنید.

اطلاعات تکمیلی را می توانید در سایت کارا حساب مطالعه نمایید.

حسابداری کارا

حسابداری کارا

نرم افزار حسابداری، انبارداری و خرید وفروش کارا کلیه نیازهای شما را در یک پکیج کامل پوشش میدهد. امکان کار با نرم افزار از راه دور وجود دارد و شما میتوانید به صورت آنلاین به نرم افزار متصل شوید.

نرم افزار کارا شامل بخش حسابداری، خزانه داری، انبارداری، خرید و فروش، بهای تمام شده است. تمامی قسمت های نرم افزار به یکدیگر لینک هستند و شما قادرید نرم افزار کارا را به صورت یکپارچه و پکیج کامل خرید  و یا بسته به نیازتان میتوانید بخشی که نیاز دارید را به صورت جداگانه خریداری کنید.

حسابداری آنلاین

پس از خرید حسابداری کارا توسط شما، متخصصین ما به صورت رایگان نرم افزار را نصب میکنند. یک دفترچه راهنما همراه نصب نرم افزار به شما داده می شود که با خواندن آن به راحتی میتوانید با نرم افزار کار کنید. حسابداری کارا محیط کاربری بسیار آسانی دارد و حتی اگر به مفاهیم حسابداری مسلط نباشید میتوانید با آن کار کنید.

پس از اینکه نرم افزار را نصب کردید یک بار کلیه اطلاعات پایه را در نرم افزار ثبت کنید و بعد از آن دیگر نیازی به ثبت مجدد ندارید و میتوانید در هر فرمی از آن ها استفاده کنید. امکان ویرایش و حذف اطلاعات در تمامی مراحل امکان پذیر است.

تمام فرم هایی که در نرم افزار کارا استفاده می شود دارای کلید میانبر است و خیلی راحت میتوانید به تمامی بخش های برنامه دسترسی داشته باشید.

حسابداری کارا به گونه ای نوشته شده است که کار گروهی را محقق میکند به این ترتیب شما می توانید با صرف وقت کمتر و دقت بالاتر به کارهایتان بپردازید. شما میتوانید تهیه پیش نویس را به افراد مبتدی بسپارید و خودتان بعد از چک کردن پیش نویس ها آنها را به سند اصلی تبدیل کنید.

هم چنین حسابداران قادرند ریز و خلاصه هر سند را به صورت تفکیک شده مشاهده کنند و اسناد مختلف در یک سند را در بخش خلاصه اسناد تجمیع نمایند و ریز و خلاصه هر سند را ملاحظه کنند. در حسابداری کارا شما با چند کلیک میتوانید اسناد خود را بر اساس سند تجمیع کرده و خلاصه اسناد را بگیرید.

حسابداران در حسابداری کارا قادرند چک های دلخواه خود را تعریف کنند و به این صورت عملیات ثبت چک به راحتی انجام می شود. کافیست یکبار چک مورد نظرتان را طراحی کنید و بعد از آن چک طراحی شده را انتخاب کنید و بر روی آن چاپ بگیرید. ویرایش چک به راحتی انجام می شود. گزارشگیری از عملکرد کارمندانتان در حسابداری کارا به راحتی کنترل می شود و هر زمان نیاز داشتید میتوانید چاپ بگیرید. شما به عنوان مدیر میتوانید دسترسی کاربران به نرم افزار را محدود کنید و بر حسب نیاز به هر یک از کاربران دسترسی بخشی از نرم افزار را بدهید. تمامی قسمت های نرم افزار دارای بخش گزارشگیری است و میتوانید برا اساس نیازتان از کلیه بخش ها گزارش اختصاصی بگیرید.

حسابداری کارا

سامانه مودیان

سامانه مودیان مالیاتی ابزار و خدمات الکترونیکی متنوعی را به مودیان مالیاتی ارائه می‌دهد که از آن‌ها در انجام امور مالیاتی به صورت سریع و آسان استفاده می‌شود. به عبارت دیگر این سامانه با آدرس tp.tax.gov.ir، یک سامانه الکترونیکی است که به مودیان مالیاتی کمک می کند تا به صورت آنلاین، اقدامات مالیاتی خود را انجام دهند. از طریق این سامانه، مودیان مالیاتی می‌توانند به صورت آنلاین، صورت حساب الکترونیکی خود را ثبت کنند و پایانه‌های فروشگاهی خود را به سامانه متصل کنند. همه صاحبان مشاغل صنفی و غیرصنفی و اشخاص حقوقی ملزم به ثبت نام در این سامانه هستند. امکان ثبت صورتحسابها به صورت مستقیم در سامانه مودیان از طریق نرم افزار حسابداری کارا وجود دارد.

اطلاعات تکمیلی را می توانید در سامانه مودیان مطالعه نمایید.

تعریف بازاریاب

یکی از امکانات ویژه نرم افزار کارا امکان تعریف بازاریاب و مدیریت و گزارشگیری فعالیت های بازاریاب هاست.

استفاده از بارکد خوان

در صورت نیاز میتوانید از دستگاه بارکد خوان استفاده کنید و اطلاعات مورد نظرتان را از این طریق دریافت کنید.

اطلاعات پایه نرم افزار حسابداری کارا را در زیر بخوانید:

  • تعریف انبار– گروه محصول – گروه کالا – کالا – واحد های اصلی و فرعی
  • پارامترهای خرید وفروش به صورت کاهشی وافزایشی
  • انبارهای متعدد بنا به نیاز خود
  • قیمت گذاری کالاها به تفکیک و امکان تغییر دسته جمعی قیمت گذاری ها
  • تعریف اشخاص (حقیقی و حقوقی) همراه با شناسه حساب و گزارش گیری از آنها
  • تعریف بازاریاب ها و تخصیص درصد پورسانت به هر یک
  • تعریف قراردادها
  • تعریف شماره اشخاص در دفترچه تلفن
  • ثبت اطلاعات پایه نظیر تعریف انبار، تعریف واحد، تعریف محصول، تعریف گروه کالا، تعریف کالا
  • مشخص کردن دسترسی کاربران و گزارشگیری از عملکرد آنها
  • امکان تعریف اشخاص و اتصال آن ها به کدینگ حسابداری مربوطه
  • تعریف پارامترهای خرید و فروش به صورت پویا و نامحدود به صورت درصدی و یا مبلغی موثر بر کالا یا کل فاکتور(تخفیف ، مالیات، انبارداری، و... )
  • امکان گزارش تراز آزمایشی و گردش حساب اشخاص(حقیقی و حقوقی(
  • طراحی چاپ به دلخواه کاربر
  • ثبت پیش نویس و یا سند حسابداری فاکتورهای خرید وفروش

برخی مزایای نرم افزار حسابداری

  • تعریف سطوح حسابداری از 2 تا 5 سطح
  • امکان اعمال معاملات فصلی(169) بر روی اسناد حسابداری
  • تعریف بسیار آسان دفاتر حسابداری و نمایش به صورت ساختار درختی
  • تعریف پیش نویس سند و تبدیل بسیار راحت آن به سند اصلی
  • امکان تعریف شرح های مختلف اسناد برای دفاتر حسابداری
  • تجمیع اسناد مختلف در یک سند
  • گزارش گیری از گردش حساب، کنترل حساب، تراز آزمایشی و گزارش سود و زیان
  • امکان مغایرت گیری حسابها با علائم گرافیکی و کنترل سریع سند ها
  • امکان تهیه گزارشات و خروجی های مورد نیاز با فرمت سازمان دارایی

برخی مزایای نرم افزار سال مالی

  • تعریف سال مالی جدید
  •  امکان بستن حسابهای موقت سال جاری
  •  امکان انتقال اطلاعات پایه از سال قبل
  •  امکان بستن حسابهای دائم سال جاری
  •  ایجاد صدور سند افتتاحیه در سال مالی جدید
  •  موجودی پایان دوره انبار و فراخوان در سال مالی جدید
  •  انتقال اسناد دریافتنی و پرداختنی از سال قبل

برخی مزایای کلی نرم افزار  کارا

  •  دفترچه تلفن
  •  دبیرخانه
  • بکاپ گیری اتوماتیک و دستی از اطلاعات
  •  ارسال پیامک ( به صورت تکی و انبوه)
  • کارکردن با نرم افزار از راه دور (آنلاین(
  • تحت شبکه با کاربران نا محدود
  •  مدیریت عملکرد کارمندان
  •  مدیریت دسترسی کاربران
  •  استفاده از کلید های میانبر
  •  دانلود آخرین نسخه از طریق نرم افزار
  •  تنظیمات امنیتی و مدیریتی
  •  پشتیبانی رایگان و 24 ساعته
  • امکان استفاده از دو چاپگر در مکانهای مختلف جهت خروجی اتوماتیک حواله و فاکتور در هر چاپگر به صورت مستقل) (امکان چاپ تک برگ و دو برگ(
  • چاپ اتوماتیک بعد از ثبت فاکتور
  •  طراحی چاپ به دلخواه کاربر
  •  نمایش پیش نمایش چاپ
  •  نمایش سه گردش آخر کالا و یا عدم نمایش فی در فاکتورها
  •  اعمال شناسه فاکتور به صورت روزانه
  •  تعیین طرف حساب پیش فرض در فاکتورها
  •  جایگزینی اسناد جا افتاده به صورت خودکار
  • بروز رسانی تمام مبالغ فروش بر اساس میانگین فایفو و لایفو